Ofte stillede spørgsmål

FAQ

 

Hos BUTLER LOFTET vil vi gøre det lettere for dig, at finde svar på de spørgsmål du måtte have, når du handler hos os - både online og i butik. Her finder du de oftest stillede spørgsmål med tilhørende svar, som forhåbentlig kan hjælpe dig.
Hvornår sender I min ordre?

På hverdage bestræber vi os på at afsende din ordre indenfor 24 timer, efter du har afgivet din bestilling. Afgiver du din ordre inden kl. 12.00 på hverdage, bestræber vi os på, at varen bliver afsendt samme dag. Bestiller du din ordre i weekenden eller på en helligdag, behandler vi ordren hurtigst muligt den kommende hverdag.

Hvor længe tager forsendelsen af min ordre?

Forsendelsen af din ordre tager som regel 1-3 hverdage alt efter, hvor du bor i landet. Vi bestræber os på at afsende din ordre indenfor 24 timer, efter du har afgivet din bestilling. Afgiver du din ordre inden kl. 12.00 på hverdage, bestræber vi os på, at varen bliver afsendt samme dag. Når din pakke er afsendt, modtager du et "Track and trace" nummer på e-mail, således du kan spore pakken helt frem til modtagelse.

Hvad koster forsendelsen?

Forsendelsen koster 35 kr. i fragt for alle ordrer på beløb under 600 kr. Hvis beløbet overstiger de 600 kr. er der automatisk gratis fragt.

Hvad gør jeg, hvis der er en fejl på en eller flere af varerne jeg har modtaget?

Hvis du oplever en fejl på en eller flere af varerne, som du har modtaget i din ordre, så skal du kontakte os hurtigst muligt. Tag under ingen omstændigheder varen i brug, før vi har fundet en afklaring på situationen. Kontakt vores kundeservice på support@butler-loftet.dk.

Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at annullere min ordre?

Hvis du ønsker at annullere din ordre, eller fjerne en eller flere varer, så skal du blot skrive det til vores kundeservice på support@butler-loftet.dk hurtigst muligt, så vil vi forsøge at bremse ordren i tide.

Hvor langt er min ordre?

Du kan se din ordrestatus på tilsendte track & trace nummer. Det finder du i tilsendte mail.

Hvad gør jeg, hvis jeg endnu ikke har modtaget min ordre?

Hvis du endnu ikke har modtaget din ordre som forventet, kan du med fordel bruge dit tilsendte track & trace nummer. Har du brug for yderligere hjælp, så kontakt endelig vores kundeservice på support@butler-loftet.dk.

Jeg har endnu ikke modtaget min ordrebekræftelse?

Der kan i nogle tilfælde gå lidt tid, efter du har bestilt din ordre, at du modtager din ordrebekræftelse. Du kan med fordel tjekke dit spamfilter, da den en sjælden gang i mellem kan havne deri. Har du brug for yderligere hjælp, så kontakt endelig vores kundeservice på support@butler-loftet.dk.

Kan I sende min ordre senere?

Nej, vi sender altid alle ordrer hurtigst muligt og inden for 1-3 hverdage.

Fandt du ikke det, du søgte?

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål her? Kontakt os så vi kan finde en løsning.

Kontakt os her