Kundeservice: support@butler-loftet.dk
Udsalg ? Vi har lige tilføjet flere varer til udsalget. Se det her
5 stjerner på Trustpilot

Spørgsmål og Svar




Hvornår bliver beløbet opkrævet?
Beløbet bliver først opkrævet, når dine varer er afsendt.

Hvor meget udgør leveringsomkostningerne?
Levering med GLS koster 35 kr. til Pakke Shops og 35 kr. til erhvervsadresser.

Ved køb for minimum 600 kr. tilbyder vi fri fragt med GLS Pakke Shop.


Kan I give mig flere informationer om en vare?
Vi forsøger at skrive så mange oplysninger om vores varer som muligt – eksempelvis størrelse, farve og materiale. Hvis du har yderligere spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os på support@butler-loftet.dk. Husk at oplyse varenavnet på den vare, som du ønsker information om, når du henvender dig. Så skal vi gøre vores bedste for at besvare på dine spørgsmål.

Hvordan returnerer jeg en vare?
Er du ikke tilfreds med din vare, kan du nemt returnere den igen inden for 30 dage. Du skal blot udfylde den vedlagte returseddel og vedlægge den i din returpakke. Husk at brug den vedlagte returlabel som porto, når du sender pakken retur. Bemærk at udenlandske kunder ikke modtager forudbetalt returlabel.

Ikke afhentede pakker
Glemmer du at hente din pakke inden for 10 hverdage, så sendes pakken automatisk retur til os.
Bemærk at ikke afhentede pakker gælder som returnerede pakker. Derfor trækker vi 35 kr. for at pakken sendes retur til os.

Hvad gør jeg, hvis jeg har modtaget en vare med fejl?
Hvis du har opdaget en fejl på din vare, bedes du kontakte os hurtigst muligt. Når du sender en reklamation ind, skal du vedlægge din faktura samt en beskrivelse af fejlen. Vi kontakter dig, når vi har behandlet reklamationen.

Hvordan kontakter jeg jer?
Den nemmeste måde at kontakte os på, er ved at sende en e-mail til support@butler-loftet.dk. Vi besvarer alle henvendelser hurtigst muligt. Du kan også ringe til vores kundeservice på tlf. +45 96 31 50 50 på alle hverdage mellem 10-14.00.

Kan jeg bruge gavekort og tilgodebevis, som jeg har købt/modtaget i butikken, online?
Du kan sagtens bruge gavekort. Indtast nummeret på gavekortet i feltet 'rabatkode', som du finder i checkout.
Du kan ikke bruge tilgodebevis - det arbejder vi på at få til at fungere. I mellemtiden kan du sende et billede af dit tilgodebevis til support@butler-loftet.dk, og så hjælper vi dig med at lave det om til en kode, du kan bruge online.

Har I fysiske butikker?
Ja, Butler-Loftet har flere fysiske butikker, hvor du kan prøve, bytte og returnere varer fra webshoppen. Du finder vores fysiske butikker i Aalborg; Butler, Loftte, Richard og LoftbyLoftet.

Kan jeg tilmelde / afmelde mig nyhedsbrevet?
Ja, du kan altid tilmelde og afmelde dig Butler og Loftets nyhedsbrev.